Microvoluntariatul si Millennials…

De ce preferă, totuși, MILLENNIALS microvoluntariatul?

Ce este microvoluntariatul? Una din definițiile percutante ale acestui fenomen este: ”activitate scurtă, episodică pentru a ajuta o cauză, o persoană sau o organizație fără a aștepta o recompensă”.

Iată ce ne spune Millennial Impact Report al CASE Foundation:

• MILLENNIALS preferă să se conecteze VIA tehnologie – ei folosesc site-uri web și motoare de căutare pentru a aduna info, a găsi oportunități de voluntariat și pentur a dona online. Ei se bazează pe social media, pentru a se conecta și a comunica, în timp ce smart phone-ul le dă acces instant la multe canale.

• MILLENNIALS ”dau” în micro feluri/micro activități – interacțiunea lor cu o cauză sau un ONG tinde să fie imediată și impulsivă. Câns sunt inspirați de ceva, acționează rapid in multe feluri – de la mici donații, la mici acte de voluntariat, demonstrând că oportunitățile de a ajuta sunt prezente peste tot și barierele pot fi trecute.

• MILLENNIALS facilitează și se bazează, în același timp, pe influența colegilor de generație – această influență joacă un rol important în a motiva Millennials să voluntarieze, să participe la evenimente, să ajute, să dea.

• MILLENNIALS voluntariază, adesea, de a lungul unui continuum – de la mici acțiuni (”one-time commitments”) la voluntariat de lungă durată, dar numai dacă își pot valoriza skills-urile, experiența, dedicarea.

This entry was posted in ONGuri tineret, proiecte pentru tineri, sustenabilitate organizationala, voluntariat and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *